luni, 28 decembrie 2015

O fetita cuminte



                                                                                                                                 de Elena Farago
 
 
Cand un copil mai mic ca mine
 Vorbeste cum nu se cuvine,
 Ori tipa, zgarie si minte
 Ca un copil ce nu-i cuminte,
 Si seara la culcat nu spune
 Macar o mica rugaciune
 Si baga degetele-n gura
 Si zahar din cutie fura
 Si sta cu mainile murdare,
 Eu ma gandesc ca sunt mai mare
 Si-l iau frumos de langa mine
 Si il invat cat pot de bine
 Sa fie bun, cinstit, curat,
 Cum mama mea m-a invatat.
Am descoperit această poezie anul acesta de Crăciun,la un an si jumătate de la moartea mamei mele. Poezia e scrisă de mână măicuței mele ,bănuiesc că în perioada radioterapiei .
Pentru mine e darul meu de Crăciun.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu