luni, 29 noiembrie 2010

Adresa gresita

Un cuplu se decide sa plece in vacanta in Caraibe. Sotia decide sa vina mai tarziu din cauza serviciului.Cand sotul ajunge la hotel se decide sa-i trimita un e-mail sotiei ,ca s-o instiinteze cum a ajuns, dar din greseala a ...schimbat o litera din adresa si e-mailul a ajuns tocmai la o vaduva ce se intorcea de la cimitir, de la inmormantarea sotului.Citeste mailul si lesina. In mesaj scria : " Draga mea, am ajuns bine.Probabil te surprinde sa primesti vesti de la mine pe aceasta cale, dar acum au calculator aici si poti trimite mesaje celor dragi. Doar ce am ajuns si am verificat ca totul sa fie pregatit pentru venirea ta,vinerea viitoare . Abia aastept sa te vad si sper ca aceasta calatorie sa fie la fel de linistita ca a mea . Nu iti lua haine multe ca aici e o caldura infernala . <a href="
funny....=))))))

2 comentarii:

Mirel Lupu spunea...

Foarte interesante articolele postate aici. Daca te-as fi cunoscut ceva mai devreme poate ar fi fost mai bine, dar nici acum nu ar fi tarziu :)

romeo spunea...

imi place.. !!!!! chiar bun!!!!!!!!! am ras copios!!!

Trimiteți un comentariu