duminică, 5 decembrie 2010

Magia sufletului meu

http://criss1.files.wordpress.com/2010/12/avatare-cu-fata-lui-mos-craciun-22.jpg Este seara magica asteptata de orice copil. Chiar si de copiii mari ca tine. Mosul cu siguranta va trece si pe la tine, sa iti umple ghetele de cadouri si inima de bucurie.
Sufletul sa-ti vibreze in armonie si pace, Iubirea sa te primeasca in bratele-i pline de caldura si duiosie, iar norocul sa te urmeze oriunde.
In ultimii ani, Mosul a venit la mine cu... Dragostea copilului meu si Speranta... El stie ca nu sufar daca nu vine incarcat cu daruri pentru cizmulitele mele.
Sunt norocoasa doar sa stiu ca el exista si ca ii face pe apropiatii mei fericiti.
Zambeste caci Soarele alunga iarna de pe chipurile oamenilor.
Si, macar pentru o noapte, redevino copilul nerabdator de alta data!

Spiridusii din poveste, au venit sa-mi dea de veste, ca ai fost foarte cuminte si-ai ghetute lustruite. In botina virtuala, pun urarea muzicala iar in pantofi si papuci, am sa pun dulciuri si nuci. Jucarele de tot felul, mi-au cam golit portofelul, dar le meriti cu prisos, Fiindca te-ai purtat frumos..
Noapte buna, sa faci nanita, sa fii cuminte sa-ti lasi ghetutele in fata usii sa-ti puna mosul sanatate, bucurie si noroc !!!


[youtube http://www.youtube.com/watch?v=vz5PbsZtXBk&w=425&h=349]

8 comentarii:

samsudean ibolya spunea...

multumesc si la fel va doresc,este foarte frumos

romeo spunea...

mai.. nostaligica e sarbatoarea asta!!!.. traiasca mosul si urmasii lui!!!! :)....da.. mai are urmasi? asta e intrebarea? oricum autorului ii doresc un mos plin de daruri grele si...timp sa-l poata intalni...:)

Partenie Bogdan spunea...

SARBATORI FERICITE TUTUROR!

Gindaretul spunea...

Daca imi dau bine seama, ai fost o copila cuminte, asa ca ai meritat sa iti aduca mosoul daruri multe, iar micutului, cred ca i-a daruit mamica toata dragoseta ei. Acela este cel mai frumos cadou, iubirea de copil.

Mi-a placut poezioara. Pacat ca nu apare in versuri.
Poate trebuie sa folosesti HTML ?
Nu stiu, dar cam asa ar trebui sa arate:

Spiridusii din poveste,
au venit sa-mi dea de veste,
ca ai fost foarte cuminte
si-ai ghetute lustruite.

In botina virtuala,
pun urarea muzicala
iar in pantofi si papuci,
am sa pun dulciuri si nuci.

Jucarele de tot felul,
mi-au cam golit portofelul,
dar le meriti cu prisos,
Fiindca te-ai purtat frumos..

In ce priveste filmul .. imi pare rau sa te dezamagesc, dar prefer craciunitele. Mie mosu nu mi-a pus nimic in opinci, chiar daca le-am dat cu untura sa fie moi si le-am lustruit talpile ! Ba am schimbat si snururile ! Asa ca, poate sa fie el frumos, balai, cirliontat, sau burtos .. eu vreau sa stau pe genunche la craciunite, sau ele pe genunchii mei, de ce nu?

Ca un intreg, este un post minunat ! Se simte ca ai pus suflet in scrierea lui ! Felicitari prietena draga !

2010 in review spunea...

[...] Magia sufletului meu December 20104 comments 3 [...]

Naturalia spunea...

Viaţa este plină de magie... Dacă o vom privi mai mereu cu ochii strălucind de mirare ai copiilor, vom descoperi aproape la fiecare pas lucruri care ne vor umple sufletul; iar drumul nostru va fi presărat cu miracole...

Virginica Maria spunea...

Am citit despre ceea ce ai scris in acest post al tau si imi place. Continua tot asa.

petre aurora spunea...

vai iar magia sarbatorilor acum cand parca ma obisnisem ca au trecut ,,,,,ce frumoase sunt aceste sarbatori care de fiecare data ne fac sa speram intr-o lume mai buna si oameni multi si fericiti ,,,,,luminitele ,,bradul ,,colindele,,mosul ,,,parca e o magie ai dreptate si ce rau ne pare cand trec sarbatorile si oamenii din nou uita ca au promis ceva sau au sperat ceva si se rupe vraja findca realul intodeauna e suparator te face nefericit dupa ce ai vazut ce e dupa acea use a sperantelor tuturor ,,,ramai trist si ingandurat si vezi iar fata reala a omenirii pe care o vroiai buna si intelegatoare ca inima lui mos craciun ,,,

Trimiteți un comentariu